Tag: Genç

Sort: Date | Title | Views | | Comments | Random
View:

Erkek kardeşinin odasını karıştırırken domalmış halde yakalandı

0 Views0 Comments

PORNOYU İNDİRAynı evde yaşayan üvey kardeşler birlikte çok vakit geçiremezler. Bunun üzerine meraklı olan abla, erkek kardeşinin hatunlarla takılıp eve atıp atmadığını merak eder. Sessizce kontrollü bir şekilde odası...

Abim beni ziyarete geldi Yurtta birlikte kaldık dayamaya kalktı

0 Views0 Comments

PORNOYU İNDİRÜvey kız kardeşimle birlikte gece partiye gitmiştik. Partide o kadar eğlenmiştik ki saatin nasıl geçtiğini anlamamıştık ikimizde. Sabaha karşı eve dönmüştük, kimsenin uyanmaması için hemen odaya doğru ko...

Ayağım sakat Kız kardeşimden Annem gibi ilgilenmesini istedim

0 Views0 Comments

Geçtiğimiz günlerde motordan düşünce ufak bir kaza geçirdim. Bacağımda hafif ağrı var ama kırık falan yok. Geçesiye kadar sargıyı çıkarmıyorum ve destek alarak yürüyorum. Evin içerisinde dolanırken biraz oluyor, salon...

Dede Torununu amıyla oynarken yakalayınca bağlayıp tokatladı

0 Views0 Comments

Hafta sonunu zengin dedesinin yanında geçirmek isteyen genç kız, otobüse atlayıp geliyor. Yaşlı adam sözleştikleri saatte torununu otobüs terminalinden almayı unutuyor. Bu sırada bunak herif evinde kanepeye yayılmış h...

Eline erkek eli değmeyen Türbanlı yeğenini kandırıp elliyor

0 Views0 Comments

Erkek kardeşiyle bir kaç mesele konuşmak için onların evine giden herif, kapıyı çaldığında karşısında türbanlı zarif yeğenini görüyor. Amcasını içeriye davet eden misafirperver üniversiteli, babasının bir kaç saat eve...

Evimi kiraya verdiğim genç kız Salonun ortasına direk dikmiş

0 Views0 Comments

Evimi geçtiğiniz aylarda genç bir kıza kiraya verdim. Minyon tipli şeker bir tipi vardı, eli yüzü düzgün birine benziyordu. Sonraki aylarda kirasını pek düzenli ödememeye başladı. Sürekli geciktirdiği için kendisini a...

Kız arkadaşıma spor yaptırırken olgun Anası arkadan iş attı

0 Views0 Comments

Bir gün kız arkadaşımın evine spor yapması için ziyarete gittim. Kapıyı annesi açtı ve beni içeriye davet etti. Sevgilim koştura koştura geldi ve beni annesiyle tanıştırdı. Kadın bana sarıldığında götümü elledi. Eli ç...

Kız kardeşim duştayken iç çamaşırına tutkal sıktım Döl sandı

0 Views0 Comments

Koca memeli kız kardeşimle evde yalnızdık, kendisi duşa girdiğinde ona bir şaka yapmak istedim. Beyaz tutkalı aldım ve kız kardeşimin duştan çıkınca giyeceği temiz külodunun üzerine sıktım. Tahminim bunu döl sanacak v...

Kız kardeşimi götünden sikip onlyfansa yükledim Parayı kırıştık

0 Views0 Comments

Arkadaşlarımla takılırken kız kardeşimin onlyfans üyeliği açıp götünü başını memesini paylaştığını öğrendim. Kankalarım benim kız kardeşime abone olmuşlar ve seks içerikli paylaşımlarını takip ediyorlar. Bu olayı öğre...

Koca götüyle dedesinin önünde domalıp osurdu Adam kalp krizi geçirdi

0 Views0 Comments

Yaşlı adam sürekli krizler geçirdiği için latin koca götlü torunu hemen doktoru arar. Eve gelen doktor, yaşlı adamı muayene edip neyi olduğunu anlamaya çalışır. Ona bir takım sorular sorar, dedenin beslenmesinde bir s...

Kocasını bekleyen Evli kadını orospu sanıp para teklif ettiler

0 Views0 Comments

Minibüsle karı kız avına çıkan herifler yanlarına aldıkları parayı dağıtarak seks yapmak istiyorlar. Onlar için kadınların evli olup olmaması farketmiyor. Arka sokağın birinde sabit aynı yerde dikelen karıyı görünce m...

Salak kız arkadaşım Anneme gitmiş Anal seks istemediğimi söylemiş

0 Views0 Comments

Evvelsi gün arkadaşlarla halı sahada maç yaptığımız için çok yorgundum. Odamda yatağıma uzanmıştım dinleniyordum. Birden kapı açıldı, içeriye annem ve kız arkadaşım girdi. Annem benimle bir şey konuşmak istediğini söy...

27 Yaşında ki emlakçı Adamda para olduğunu anlayınca iş attı

0 Views0 Comments

31 çekmekten bir türlü kendisini alıkoyamayan eleman, bulduğu her fırsatta telefondan porno açıp mastürbasyon yapmak ister. Evde kimse yokken genelde eli sikinde dolaşan eleman, yine salonda 31 çekmeye başlar. Bu sıra...

Abaza dede Okuldan dönen liseli torununu soyunurken izliyor

0 Views0 Comments

Erkek arkadaşıyla problemler yaşayan kız kardeşim bu durumu kafasına takıyor. Eleman buna ilgi göstermediği için kız kardeşim kendisinin çirkin olduğunu düşünüyor. Yanıma gelip fikrimi sorduğunda ona çok güzelsin dedi...

Abi sence ben çekici miyim diye soran Kız kardeşime salakta yürüdüm

0 Views0 Comments

Abim babamla sikişirken bizi videoya çekmiş silmesi için Vurdurdum Kardeşimi babamla sikişirken videoya çektim Silmem için bana da verdi Şantaj, tehdit yok, oğlan sana şantaj yapmayacağım, bir şey istemiyorum bla bla ...

Abim babamla sikişirken bizi videoya çekmiş silmesi için Vurdurdum

0 Views0 Comments

Abim türbanlı bir kıza vurulduğunu ve evlenmek istediğini söylemişti. Tabi cebinde beş kuruş parası olmadığı için düğün yapması çok zor. Bu dönem benden borç para istedi, tamam dedim ve ne kadar istiyorsa verdim. Kısa...

Abim erkek arkadaşımın doğum gününe gitmeme izin vermiyor

0 Views0 Comments

Okulda yediğim boklar yüzünden başım biraz belaya girdi. Bir kaç kavga ve üstüne ettiğim hareketler yüzünden uzaklaştırma cezası aldım. Bizimkiler bunu öğrenirse başım fena halde belaya girer. Beni okula almayacakları...

Abim Okuldan Atılmış Kimseye Söylemeyeyim Diye Ne Dersem Yapıyor

0 Views0 Comments

Kız arkadaşı ile birlikte sohbet ederek yatakta uzanan genç kız, birinin abisi olan elemanın dedikodusunu yaparak eğlenmektedirler. Babaannesinin ve abisinin aynı anda ortadan kaybolduğunu fark eden genç kızlar, acaba...